.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنش در جلسه هیات ورزش های رزمی مازندران

جلسه همدلی و همگرایی ورزش های رزمی مازندران که روز گذشته در شرکت گاز استان برگزار شد دارای حواشی های فراوانی بود.

در این جلسه  پس از اعلام سرپرست فعلی هیات که گفته بود مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران بچه محل من است و او از من خواسته که در این هیات بمانم و این سیاسیون هستند که از بالا می گویند چه شخصی باید رییس هیات باقی بماند برخی از اعضای مجمع هیات ورزش های رزمی به شدت به این مساله اعتراض و این سخنان را توهین به ورزشکاران ورزش های رزمی و اعضای مجمع برای انتخاب رییس اعلام کردند و این امر سبب ناتمام ماندن این جلسه شد.

خاطرنشان می سازد انتخاب رییس جدید هیات ورزش های رزمی استان مازندران می بایست پیش از این برگزار شده که به دلایل نامعلوم به تعویق افتاده است.که ظاهرا بعضی از دلایل همین اظهارات سرپرست فعلی هیات می باشد.

شمال نیوزبزودی مستندات برخی از فعالیت های غیر قانونی انجام شده در اینخصوص را منتشر خواهد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 تير 1391
پریچهره همیشه کارش همینه کی هست که بخاد این چیزا را بررسی کند
نا شناس 29 تير 1391
فقط این هیات نیست بروید بررسی کنید که در هیات ورزش های عشایری و روستایی چه خبر است استاندار هم که گفت دستور بررسی می دهم اما کو بررسی؟
محمود 29 تير 1391
چمنی اهل این حرفها نبود خیلی جای تعجب دارد!!!!!
نا شناس 29 تير 1391
راست گفته بنده خدا دیگه.همه میدونند که سیاسیون نقش در اداره ورزش دارند
محمود 29 تير 1391
انتخابات هیات کاراته هم در راه است ریس هیات کاراته مازندران به تربیت بدنی شهرستانها زنگ میزند این را ور داریدبرای اون ابلاغ بزنید تا ریئس مورد وثوق جناب مدیر رای بیا ورد !!!! سبک شوته کان استان درهفته قبل با حضور 550 نفر مسابقات قهرمانی کشور رافریدونکنار میزبانی میکند مسئول سبک استاد رضازاده هم قهرمان جهان است هم داور است وهم مربی وهم معلم ورزش وهم خانمش کاراته کار در سهر آمل دارای باشکاه خضوضی کاراته هم هست ودر کاتا هم یکی از مربیان موفق کشور که رئیس هیات استان اعلام کرده که ایشان ضیعف است لازم به ذکر است ریئس هیت کاراته استان مازندران هم رفیق فابریگ پریچهره است ملتی بگوید حسن نباشد اوبگوید باید باشد او هست وملتی بگویدحسن باید باشد او گفت نباشد باید نباشد فرمان فرمان همایونی است هیچ احدوناسی حق انتقاد وخلاف نظر راندارد اگر این کار را کرد چنان عرصه وعنان کار را تنک میکند تا آن بنده خدا برود... موفق هم بوده نزدیک به نیم قرن ریس هیات کاراته مازندران بوده وتازه این یک هیات کاراته بوده سایر هیاتها هم وصیعت بهتری ندارنند فوتبال. دوومیدانی .جودو .هندبال .بوکس . ناشنوایان . بسکتبال. والیبال....
نا شناس 29 تير 1391
رییس فعلی بدون ثبت نام در دوره قبلی رییس شد چرا بازرسی تربیت بدنی جواب نمی ده؟.بازرسی کل کشور بررسی کند
نا شناس 29 تير 1391
وقتیکه رییس یک هیات علنا" و جلوی چهل نفر می گوید که سیاسیون انتخاب می کنند آیا دیگر توهین از این بزرگتر می تواند برای جامعه ورزش وجود داشته باشد؟
نا شناس 29 تير 1391
دوستان عزیز پریچهره و تیم او نشانه قطره ای از دریای بیکران مدیران ضعیف دولت هستند که افکارشان فقط ما را سی سال عقب کشیده است ( بطور مثال صفهای طویل مرغ که ما را بیاد صفهای اول انقلاب می اندازد ) اما کلیات نواقص ورزش مازندران : اولاً از حراست تا بازرسی همه با هم هستند و نمی خواهند صدای مخالفین به حق این مدیرکل به گوش کسی برسد دوماً: پریچهره باور بفرمایید در ظاهر تصمیم گیرنده است در باطن نمی تواند تصمیمی را عملی کند زیرا او از ترس این که یک تماس با وزارت خانه بگیرد و سازی مخالف خدایی ناکرده بزند و او را قبل المپیک بردارن فقط به مراسمات تکیه می کند و دعوت از معاونین وزیر سوماً ورزش روستایی که عزیزی هم اشاره کرد استاندار ن هم ناتوان بوده در حل این مشکل 4 ساله چهارماً : پریچهره چرا بیشترین آمار سرپرستی در روسای اداره شهرستان ها و هیات های استان را به خود اختصاص داده است !؟ فقط و فقط به خاطر این که بر سر ریاست اداره و هیات ها با افراد سیاسی چه در استان و چه معاون پارلمانی وزیر بنام رسو ....... معامله کند تا خود بیشتر بر صندلی مدیرکل دوام بیاورد.
اما دوستانی که این مطلب را می خوانند فراموش نشود یکی از دلایلی که تا به امروز پریچهره دوام آورده به دلیل مدیریت در ورزش نیست بلکه با خود نمایی و برگزاری مراسماتی همچون دعای ندوه ، زیارت عاشورا ، دعای کمیل و نیز هر از چند یک اتوبوس آدم با خود می برد خدمت آیت الله حسن زاده و سریع آن دیدار را تبدیل به سیدی می کند و نامش را می گذارد معنویت در ورزش تا استاندار ، نماینده ولایت فقیه با این کارها از او دفاع کنند .کسی نیست که بگوید کسانی به معنویت بایستی گرایش داشته باشند که حق را از ناحق و فریاد طام به مظلوم و احقاق حق را در خونش درک کند ؟ آیا با این همه بی عدالتی می توان گفت پریچهره اعتقاد قلبی به معنویت دارد ؟ آن ضربی که او در مراسمات تشریفاتی خود برای ریاح می زند ارزشش از تنبک هم کمتر است . اما در اخر یک پیشنهاد : آقایانی که به مسائل معنوی آقای مدیرکل بیشتر توجه دارند یک هماهنگی با حوزه بفرمایند و ایشان را مدیرکل معنویات استان بفرمایند تا ورزش از دست ایشان خلاص شود . متاسفانه ، متاسفانه درمقابل ضعف و خیانت های این مدیرکل مسئولین مثل اردک عمل می کنند .
نا شناس 29 تير 1391
پریچهره اگر مدیر است یک نشست رسانه ای بگذارد ا، از چه می ترسد او که می گوید 11 ورشکار المپیکی دارد !
نا شناس 29 تير 1391
لطفاً این خبر را در ستون وِیژه کار بفرمایید .
محمود 29 تير 1391
ورزش مازندران شده ساروی بازی هرچه غیر ساروی بودن قیچی شدن!!!!
محمد 29 تير 1391
یه طرفه به قاضی رفتن از سوی رسانه ها بدونه شک سبب رشد نخواهد بود و دیر یا زود مخاطبین نه تنها رسانه بلکه( ) جانب دار و دو رو باز را ترد خواهند کرد.
یاسری 29 تير 1391
خیلی...................................................
نا شناس 29 تير 1391
باید به از این اقای رییس پرسید وقتیکه یک نفرسالیان سال با او مخالف بوده و پشت اون حرف می زده یک ذفعه تو این یکی دو هفته طرفدار پروپا قرصش شده و به قول بچه های هیات الن رییس با نقشه های اون حرکت میکنه چه توجیهی داره؟!!!
نا شناس 29 تير 1391
بنده یکی از شرکت کنندگان این جلسه بودم.دیروز آقای چمنی توهین به جامعه رزمی مازندران را به اوج خود رسان.به چه دلیلی او در این جلسه که همدلی و همگرایی بود پشت سر افرادی که حاضر نبودند غیبت کرد؟وقتیکه اینقدر جسارت کرده و در جلوی جمع می گوید فلان کارمند اداره کل تربیت بدنی با دیدن من لال شد و.....چرا مدیر کل نباید دستور پیگیری بدهد؟
نا شناس 30 تير 1391
خوانندگان محترم من یکی از دوستان سابق آقای مدیر کل هستم باید برای یک استان و نمایندگان آن تاسف خورد که این آقا در مسند امور هست هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک .ضمنا تا موقعی که این مدیر هست رفقای کاراته و...هستن.برای ورزش و جوانان استان متاسفم
نا شناس 31 تير 1391
من یک مربی ورزش رزمی ووشو هستم این نابسامانی ها ریشه طولانی دارد پریچهره مدیر لایقی نیست ولی انسان محترمی هست مدیریت ایتمهای مختلفی دارد که متاسفانه مدیران بالا دست وتصمیم گیر استان باید باین موضوع توجه کنند ولی دریغ ازیک نگاه عادلانه وتصمیم خداپسندانه.پیشنهاد من این است آقای استاندار یک جلسه ای را با مخالفان دستگاه ورزش وجوانان بگیرد تامتوجه موضوع شود شاید دیرشود وکاربجایی برسدکه نشود بسادگی پاسخ داد یااحساس گناه ودین تضعیع حق مردم یقه مدیران ارشد رابگیرد.
مژده 14 فروردين 1392
آقایه سعادتمند ورزش تکواندو چه وقت به سعادت خواهد رسید تا کی سکوت چه وقت به تخلفات مالی هیئت رسیدگی خواهد شد چه وقت انتخابات برگزار خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس 17 فروردين 1392
آقاي سعادتمند انتخابات هيئت تكواندو استان بنا به چه دليلي عقب افتاد؟ چرا فراخوان مجدد كرديد؟ چرا تخلفات مالي و... رسدگي نمي شود؟و...
سید علی حسینی 16 فروردين 1392
جنال اقای سعادتمند از تکواندو چه خبر ایا کسی هست وضعیت نابسامان هیات تکواندو را برسی کند پول داوران جهت ارتقاکلاس داوری بعد از دو سال به حساب چه کسی هست که اکثر اساتید گله مندند ایا جایز بود که کسی که رد صلاحیت شده را در اداره کل ورزش جوانان احراز پست ریاست هیات تکواندو استان ثبت نام نمایید
نا شناس 17 خرداد 1392
جنابآقای سعادتمند خبری ازهییت رزمی بابلسر دارید هیت رزمی بابلس روبه منقرض شدن است میدانید که آقای که ریس هییت بابلسر چه کارهای انجام میده واقعا رزمی بابلسرروبه نابودیه برید از آقای آذری ریس تربیت بدنی بابلسر سوال کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.